Aftellen! - Reisverslag uit Peer, België van Ellen Vangansewinkel - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Peer, België van Ellen Vangansewinkel - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: jufellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

05 Juli 2010 | België, Peer

Dag jongens, meisjes, ouders, collega's en andere lezers!

Het afscheid nemen is voorbij. En wat een afscheid! Jullie hebben mij echt verrast! BEDANKT voor al die mooie gedichten, de leuke cadeautjes en het liedje! Het was prachtig!

Ik ben ook heel blij met de wensen die jullie voor mij geschreven hebben. Ik heb er nog niet in gepiept! Dat ga ik ook pas doen als ik echt in Peru ben. Beloofd!

Ook aan de juffen en meesters, bedankt voor de laatste dag van het schooljaar. Het was super!

Het volgende verslagje zal waarschijnlijk vanuit Lima zijn.

Geniet allemaal van de vakantie!

Ik ga jullie missen hoor!

gracias! (Dat betekent bedankt in het Spaans)

Groetjes juf Ellen

• 29 Juli 2010 - 10:56

Silvie,David En Finn:

Vertrokken!!! We wensen je een supertoffe ervaring toe!!! Geniet ervan!!!

• 30 Juli 2010 - 06:13

Sandra:

Eindelijk was het zo ver.
    Ik heb gisteren veel aan je gedacht.
    Hopelijk een aangename en veilige reis gehad Nu kan je een het grote avontuur waar je al zolang van droomt beginnen.

• 30 Juli 2010 - 13:06

Marleen:

Hopelijk is de reis goed meegevallen. Ik kijk al uit naar je eerste verhaal vanuit Peru. Het zal alleszins een machtig mooie ervaring voor je worden. Groetjes