Bijna 1 september! - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellen Vangansewinkel - WaarBenJij.nu Bijna 1 september! - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellen Vangansewinkel - WaarBenJij.nu

Bijna 1 september!

Door: jufellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

31 Augustus 2010 | Peru, Lima

Dag Jongens en meisjes, en iedereen die meeleest,

Hoe gaat het met jullie?
De vakantie is bijna gedaan! Ik hoop dat jullie allemaal terug zin hebben om weer naar school te gaan!

Voor mij is de vakantie al lang gedaan, maar ik heb vandaag wel een vrij dagje gehad.

Op school gaat het goed. De kinderen beginnen mij te kennen, en ik begin hen te kennen.

Ik heb ze al heel wat Nederlandse woordjes geleerd. Zoals hoe alle spulletjes in de klas heten. Welke meubels we in huis hebben. En welke dieren je vindt in de dierentuin en op de kinderboerderij.

Eerst vertel ik een verhaaltje, dan laat ik foto's zien. Daarna gaan we de woordjes inoefenen door allerlei spelletjes te doen. Dat vinden ze natuurlijk heel leuk!

Voor de rest gaat het hier heel goed. Ik hoorde dat het weer niet zo goed was in België. Hier gaat het stilaan lente worden. Het is hier de hele maand heel koud geweest. Gelukkig gaat het nu beter worden.

Ondertussen heb ik ook weer heel wat lieve wensen van jullie gelezen. Die ga ik er de volgende keer opzetten!

Dank je wel voor jullie leuke reacties, ze zijn heel fijn om te lezen.

Ik ga ook proberen om met jullie te skypen (dat is bellen via internet). Dan kunnen jullie mij zien op het grote bord, en dan lijk ik heel dichtbij!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne start toe!
Geniet nog van jullie laatste dag vakantie, en dan goed opletten in het klasje hé! :-)

Vele groetjes van juf Ellen

  • 31 Augustus 2010 - 07:19

    Marleen Moris:

    Hoi Ellen
    Tof om je verslagen te lezen. En met die foto's erbij kunnen wij er ons ook al ietsje meer bij voorstellen. Je doet dat al weer eens geweldig goed, dat zie je zo!
    Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes Marleen

  • 31 Augustus 2010 - 10:50

    Petra:

    hoi juf ellen, fijn te horen dat het je goed gaat! Wij genieten nog van een laatste dagje vakantie en gaan je morgen zeker missen! Het zal raar zijn zonder jou op school! Hopelijk lukt het skypen! Dat zou heel fijn zijn voor de kinderen! Veel succes!
    Groetjes, Petra en co

  • 31 Augustus 2010 - 14:48

    Rune:

    Hoi juf Ellen,
    Ik kijk er naar uit om met jou te skypen...
    De vakantie zit er nu wel echt op. We tellen de laatste uurtjes af...
    Nog heel veel plezier in Peru.
    Veel liefs, Rune ;-)

  • 03 September 2010 - 17:55

    Silvie :

    Hoi juf Ellen

    Het skypen hield ons even in spanning. Om vijf voor drie stond je naam offline en staarden een dertigtal paar oogjes naar het digibord! Om drie uur kwam juf Ellen online maar ging de verbinding even niet zo vlot! Toen we je eindelijk te pakken hadden glunderden diezelfde oogjes en genoten ze van het gesprek met jou! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

    Bedankt voor het extra vroeg opstaan!

  • 03 September 2010 - 18:33

    Ikke Zelf:

    Ook ik heb enorm genoten van de skypesessie met de Erpekommerkids en juffen!
    Het maakte me goed gezind, en ik kon de dag vol enthousiasme starten!
    Bedankt daarvoor, moeten we zeker nog eens doen!

  • 03 September 2010 - 18:52

    Sandra:

    Ja dat skypen was echt tof.
    Ik kreeg er kippenvel van.
    Je leek zo dicht bij.

    groetjes Sandra

  • 04 September 2010 - 22:04

    Clijsters Elie:

    hei ellentje,
    leuk om je reisverhalen te lezen. t ziet er goed uit hé je klasje is mooi in orde. tot de volgende !

  • 09 September 2010 - 17:43

    Ilana:

    hallo juf ellen
    ik wil skype maar ik heb geen skype adres:d

  • 09 September 2010 - 18:41

    Lotte:

    het deet goed om je te zien op dat grote bordt ik ken de breuken nu al heel goed we zijn nu volop nieuwe dingen aan het leren frans enzo het doet raar zonder jou in de klas altijd hadden we zo een plezier nu is het in de school ook kij tof en ik hoop dat ik je snel trug zie op skype en voor de rest hoop ik dat je het daar fijn vindt en eigelijk ben ik een beetje jaloers op de kinderen daar wou dat ik bij jou in de klas zat jij bet zo een toffe juf ik zou wel kij veel keer willen blijven zitten om bij jou in het klasje te zitten ik mis je kusjes lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

lesgeven in Peru!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Hier ben ik nog eens!

23 Januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!

26 November 2010

Vakantie

13 Oktober 2010

Lang zal hij leven in de Gloria-melk!

14 September 2010

Eindelijk weer een verhaaltje!
Ellen

Actief sinds 19 Juni 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 35055

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 13 Juli 2011

lesgeven in Peru!

Landen bezocht: